Over mij

Mijn foto
Creatieve duizendpoot die niet in een hokje gevat wil worden en na jaren het heft in eigen handen neemt om haar droom van creativiteit te delen en samen te beleven in een vrij atelier en workshops.

woensdag 6 januari 2016

creëren maakt blij en schept persoonlijkheid ...





Heel vaak vragen mensen me wat ik doe met al die lapjes, papiertjes, kralen en frutsels die ik maak ...
want natuurlijk is techniekjes leren leuk maar wat dan ?






                                  
                                     het boekje kwam tot stand met gelliplate printjes, waar ik
                                     ook een journalpage mee maakte, de broche heeft behalve
                                     de glaskraal allemaal handgemaakte kralen in zijde, vilt en
                                     seedbeads en onderaan zie je een stukje gemarmerde tyvek




De ervaring leerde me dat dit een proces is dat groeit eenmaal je uit het denken stapt ... en los van leuke resultaten gewoon aan de slag gaat, ik heb het gevoel dat dingen zichzelf creëren en wij er een geluksgevoel van krijgen ... fijn toch dat we met wat lapjes, papier en kleur ons eigen geluk en stijl kunnen creëren ? Want zijn we niet datgene wat we creëren ? ... ik wens jullie een kleurrijke dag toe :-)

2 opmerkingen: